Tesla Streetgame je interaktivna društvena igra koja se odvija u stvarnosti, na ulicama grada. Točnije, mjesto radnje je Teslina ulica u Zagrebu. Svi zainteresirani igrači moći će igrati inovativnu i aktivnu igru u kojoj će tražiti rješenja zagonetki i zadataka u ulici. Igra se u timovima i dobra zabava je zagarantirana. Ulična igra u Teslinoj, uz to što je zabavna i napeta, kroz timski rad poboljšava komunikaciju, koncentraciju i vizualno razmišljanje. Sve pustolove po završetku igre čekaju zaslužene nagrade, a i šuška se (psst) da će nas posjetiti ribica koja ispunjava želje. 🙂

Igra će se održati od 20. do 24. studenoga 2017. godine u Teslinoj ulici u gradu Zagrebu (sastajanje kod spomenika Nikoli Tesli). Svatko tko je zainteresiran za igranje može se prijaviti putem stranice http://ipip-project.eu/teslagame/ do 20. studenoga. Sve dodatne informacije nalaze se na web stranicama igre te je dostupan i e-mail kontakt putem adrese ipip@grf.hr.

Tesla Streetgame je projekt nastao kao rezultat suradnje studenata Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, pod okriljem međunarodnog projekta In Public, In Particular, sufinanciranog od strane programa Kreativna Europa Europske Unije. Sve materijale vezane za igru, kao i koncept igre, osmislili su studenti Grafičkog fakulteta. U osmišljavanju materijala za igru sudjelovali su i hrvatski umjetnici Adriana Tanfara i Mario Miličić.

Adriana Tanfara je papier mache umjetnica koja stvara pod pseudonimom Artitude. Pokušava oživjeti zaboravljenu tehniku kroz maštovita bića, a eksperimentira i s drugim materijalima kao što su žica, tkanina, ali i sve što joj dođe pod ruku, a moglo bi se reciklirati. Nadraže joj je svoje skulpture oživjeti kroz ulične instalacije koje uvijek pričaju neku priču. Tako i ovom projektu donosi zlatnu ribicu koja ispunjava želje.

Mario Miličić je vizualni umjetnik s primarnim djelovanjem na ulici (ulična umjetnost). Vizualno djelovanje širi na druge medije od naljepnica, dizajna nakita, otiskivanjem pomoću stiropora (stirotisak), sve do snimanja i montiranja uglavnom vlastitog materijala te grafičkog dizajna. U ovom projektu pozabavio se izradom vizualnih rješenja u digitalnom obliku.