Pozivamo vas da zajedno s nama započetnete novu godinu na nabolji način – u svijetu kazališne čarolije koja već tisućama godina pruža utjehu, razjašnjenje i veselje gledateljima.

U tjednu koji dolazi pogledajte predstave Huddersfield i Eichmann u Jeruzaleumu, za koje smo i ovaj put omogućili popust na ulaznice uz promotivni kod prilikom kupovine u našoj internetskoj trgovini. 

Za izvedbe predstave Huddersfield 13. i 14. siječnja promotivni kod je HUDD01.

Za izvedbe predstave Eichmann u Jeruzalemu 15. i 16. siječnja promotivni kod je EUJ01. 

Prilikom plaćanja ulaznica u internetskoj trgovini, kliknite “Imam promotivni kod” i platite pojedinačnu ulaznica za bilo koju izvedbu navedenih predstava 45 kuna. 

HUDDERSFIELD, 13. i 14. siječnja

Huddersfield donosi nadasve zanimljivu priču o generaciji tridesetogodišnjaka koji traže svoje mjesto pod suncem. „Vidiš, meni Huddersfield zvuči sunčano“ – u toj jednostavnoj rečenici smješten je čitav, brutalan ali nevjerojatno porozan, svijet ovog iznimnog komada o nemogućnosti donošenja životnih odluka, o potrazi za domom, srećom, smislom.
Mračna i dirljiva, Huddersfield je ujedno i nevjerojatno duhovita predstava koju nosi snaga glumaca mlađe generacije od kojih su neki već afirmirane glumačke zvijezde: Adrian Pezdirc, Dado Ćosić, Mateo Videk, Ugo Korani te Tina Orlandini, a izvrsne su uloge dali i dugogodišnji članovi ZKM-ovog ansambla Damir Šaban i Filip Nola.

EICHMANN U JERUZALEMU, 15. i 16. siječnja

Predstava Jerneja Lorencija, Eichmann u Jeruzalemu, koja je po ocjeni brojnih kritičara i ljudi iz kulturnog života, ocijenjena kao najvažniji kulturni događaj 2019., bavi se najtežom od svih tema, temom holokausta, i paradoksalno, pritom nas vraća osjećaju ljubavi. Predstava je to koja nikog ne ostavlja ravnodušnim, čemu svakako pridonose i izvanredne glumačke izvedbe Rakana Rushaidata, Katarine Bistrović Darvaš, Pjera Meničanina, Dade Ćosića, Lucije Šerbedžije, Mije Melcher i Vedrana Živolića, koji su ušli u zazorni prostor duboke isprepletenosti historiografskih činjenica, bolnih iskustava svjedoka, vlastitih intimnih doživljaja i umjetnosti, te su omogućili danas još rijetko iskustvo istinske kazališne katarze.